Оля#admin

Запрошуємо усіх любителів писати, ділитись своїми враженнями, думками, новинами, цікавою інформацією

  • Головна
    Головна Тут ви можете знайти усі публікації блогу на сайті.
  • Категорії
    Категорії Перелік категорій цього блогу.
  • Теги
    Теги Перелік тегів, котрі були використані у блозі.
  • Блогери
    Блогери Пошук вашого улюбленого блогера з цього сайту.
  • Спільні блоги
    Спільні блоги Знайдіть свої улюблені блоги.
  • Увійти
    Увійти Форма входу

Люди - влада?..

Додано у в Наболіле
  • Розмір шрифту: Більше Менше
  • Переглядів: 1039
  • 0 коментарів
  • Підписатися на цей запис

Нещодавно побачила коментар, де певні вирішення проблем люди аргументували зверненням на урядову гарячу лінію. Трохи мала сумніви щодо цього. Та, хто його зна?.. Невирішених проблем у нас в місті є дуже багато... А раптом?

«Урядова «гаряча лінія» – механізм для взаємодії Уряду з громадянами, що дозволяє оперативно вирішувати проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян, а також удосконалювати роботу органів виконавчої влади з урахуванням громадської думки…» - вказується на сайті Урядового контактного центру http://ukc.gov.ua/

Як реально працює сайт, як працює механізм обробки звернень, вирішила таки перевірити хоча б з цікавості. Вже давненько не можемо зрушити з місця наболілу проблему останніх років  у нашому місті – відсутність води в деяких районах. Деякі дії щодо цього, звісно, почали проводити – проведення централізованого водопостачання на кількох вулицях Зарічки спільними коштами міського та районного бюджетів. Та виділеної суми все одно не вистачає для завершення робіт. Навіть за найоптимістичнішими прогнозами, найближчі пів року людям все одно доведеться і надалі самотужки вирішувати проблеми з водою. Звісно тим, хто має транспорт, це ще хоч якось вдається. А що робити іншим? Викручуватись збиранням дощівки?

Написала звернення на сайт уряду. Відправила без проблем. 20160802-110516.JPG

 

На сайті висвічував статус «прийнято до розгляду», помалу лише мінялись рівні владних структур – від вищого до нижчого (до облради, в район). В результаті отримала відповідь від тієї ж Галицької міської ради :)20160802-105732.jpg

 

Тобто результат, як виявляється, нульовий. Завершилось усе тим, з чого починалось. Як мінімум, надіялась хоча б на розгляд районного відділу з питань надзвичайних ситуацій, оскільки засуха – це таки стихійне лихо як не крути. Та, на жаль, уся наша вертикаль влади найбільше придатна до перекидання відповідальності та відписок. Звичайні громадяни не мають жодного впливу на жодну структуру, все залежить від особистого бажання держслужбовця.

Прогнилість системи видно неозброєним оком. Частенько чути образи з боку «держслуг народу» до журналістів про образливі відгуки, реагують, виявляється, тільки на певні особисті «ЕГОпопускання»… Та які варіанти?

0
Позначити в: вода галич звернення

Коментарі

  • Коментарів немає. Залиште першим свій коментар

Залиште свій коментар

Гість Вівторок, 21 серпня 2018